آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان به توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: مردم و مسوولان با هر سلیقه و فکری باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی گسترده‌تر از سال های گذشته در راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات مجلس شورای اسلامی از مدت‌ها قبل با تهدیدها و افزایش تحریم‌ها به دنبال ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن مردم از نظام هستند، باید با حفظ وحدت و هوشیاری در برابر آنها ایستادگی کرد.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی به خاطر تحولات منطقه و هجمه اقتصادی و روانی دشمنان علیه ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید با احساس وظیفه دینی و انقلابی در راهپیمایی شرکت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد اظهارداشت: استکبار جهانی با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای ضربه زدن به نظام و ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است برای خنثی شدن توطئه های دشمنان نیاز به هوشیاری همگانی داریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در بخشی از سخنانش در خطبه های نماز جمعه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه آینده اشاره کرد و یادآور شد: مردم باید به صورت جدی و آگاهانه و پرشورتر از سال‌های قبل در این عرصه سیاسی و اجتماعی مشارکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در  استان یزد اظهارداشت: مردم باید به افراد مومن، ولایتمدار ، با ایمان ، انقلابی و استکبارستیز رای دهند که مجلس قوی موجب موفقیت آینده نظام در بخش‌های مختلف خواهد شد .

ناصری یزدی اظهار کرد: حضور افراد مومن و دلسوز برای قانونگذاری رسالتی تعیین کننده است که همه مردم باید با مشارکت قوی و انتخاب افراد مناسب، نظام را در ادامه راه خود کمک کنند.

نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسرکشور امروز در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت با حضور گسترده مردم در استان یزد اقامه شد.

     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.