فرماندار ابرکوه در این مراسم گفت : برخی طرح هایی که توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افتتاح  و مورد بهره برداری قرار گرفت شامل ساخت تقاطع شهید رجایی ، باهنر و امامزادگان شهر مهردشت و افتتاح ساختمان شرکت تعاونی همیاری دهیاری های ، ۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ، بوستان ارمغان مسکن مهر ، طرح باز آفرینی مرکز فرهنگی امام زاده احمد و بوستان روستای صفی آباد است .

محمد کاظمی نسب افزود: با بهره برداری از طرح های عمرانی درشهرهای ابرکوه و مهردشت زمینه افزون بر ۸۰ فرصت شغلی برای افراد جویای کار فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در آیین یکی از این طرح های عمرانی ، با اشاره به اینکه ابرکوه یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان است ،گفت : در کنار همراهی و همدلی و در حین سادگی صلابت و شکوه ، ابرکوه را دوست دارم.

محسن صادقیان افزود:  با اقداماتی که نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال انجام داده است باید اعتراف کنیم که در کنار زحمت هایی که همه مسئولان در نظام و مردم فهیم ایران کشیدند ما متفاوت هستیم و امروز خدمات بسیار خوبی را برای شهرها و روستاها انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد درسفر به ابرکوه از روند برخی طرح های عمرانی شهرستان ابرکوه از جمله اردوگاه آموزش وپرورش ، ساخت راه آهن یزد - اقلید دیدن کرد و در گفت وگو با مهندسین ساخت این پروژه ملی دیدار و گفت وگو کرد و مسایل ومشکلات  وموانع این پروژه  را بررسی کرد.

در افتتاح طرح های عمرانی امامان  جمعه ابرکوه و مهردشت ، فرماندار، شهرداران ابرکوه و مهردشت و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان حضور داشتند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.