احمد پهلوانیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در راستای جلب مشارکت همگانی در انتخابات به همکاری مردم و رسانه‌های گروهی نیاز است.

این فعال رسانه ای اظهار کرد: این رسانه در بخش رادیو و تلویزیون از مدت‌ها قبل ماموریت‌های ذاتی خود را با همکاری سایر بخش‌ها نسبت به تولید و انعکاس اخبار  و گزارش‌ها اقدام کرد و در بخش صدا تاکنون ۱۱ برنامه به مدت یک هزار و ۷۰۰ دقیقه تهیه شد که بخشی پخش و بقیه بتدریج تا زمان برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه ۹۸ پخش می‌شود.

وی با اشاره به تهیه ۴۰۰ بسته تبیینی در مورد اهمیت انتخابات و نقش مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در بخش سیما تاکنون گزارش‌ها و مصاحبه‌های متعددی تهیه و در بخش‌های مختلف بر روی آنتن رفت و برگزاری میزگرد با حضور مسوولان،کارشناسان و کارهای فرهنگی را از دیگر برنامه ها در این چارچوب برشمرد..

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در بخش خبر نیز فعالیت‌های خوبی با همکاری سایر بخش‌ها برای تبیین اهمیت انتخابات و جلب مشارکت مردم انجام و یا در حال انجام است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال همزمان بار سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان چهار نفر از چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

امردم شهرستان های اردکان و یزد هر کدام یک نماینده در مجلس دارند، حوزه های انتخابیه تفت ( شامل تفت و میبد) و مهریز ( شامل مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه) نیز هر کدام یک کرسی در قوه مققنه دارند.     

از مجموع ۲۳۹ داوطلب صلاحیت ۱۰۹ نفر برای رقابت های انتخابات پیش رو در  استان تایید شده است.      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.