رضا نصیری در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: در راستای تحقق اهداف دانشگاه و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری تبیین و به دانشگاه‌های کل کشور ابلاغ گردید.

وی ادامه داد:  یکی از نقاط قوت این آیین‌نامه عنوان آن است که نشان می‌دهد در زمینه های آراستگی، شئون و فرهنگ رفتاری کار شده و پوشش و آراستگی موردنظر اسلام به‌عنوان یک رفتار عقلانی و انسانی است که باید به‌عنوان جریان منطقی روی آن کار شود.

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد،  این مسوول گفت: جریان ایجادشده توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک نقطه شروع مطمئن و ایمنی است که در نهایت منجر به اجرای تمام ابعاد دین در دانشگاه خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه کار فرهنگی جزو واجب‌ترین کارهاست خاطر نشان کرد: اهمیت کار فرهنگی و بحث پوشش، عفاف، حجاب، رفتار و در حقیقت شئون فرهنگی در گستره وسیع فرهنگ، کار ویژه، پراهمیت و همه‌جانبه‌ای است.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به تأسیس این واحد دانشگاهی در پنجم دیماه سال ۱۳۶۱ گفت: تاکنون ۷۸ هزار نفر از این مرکز آموزش عالی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانش‌آموخته و وارد بازار کار شدند.

معصومه طباطبایی پیشتر  در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۵۵ هزار نفر از واحد یزد دانش آموخته شده اند که شامل هفت هزار و ۲۱۷ نفر در مقطع کاردانی ، ۲۸ هزار و ۵۶۳ نفر در مقطع کارشناسی ، ۱۳ هزار و ۱۳۳ نفر در کارشناسی ارشد ، ۷۴ نفر دکتری تخصصی و مابقی دکتری عمومی می باشند.

وی اظهار داشت: درحال حاضر هشت هزار دانشجو در ۵۸ رشته کارشناسی ، ۱۰۷ رشته کارشناسی ارشد و ۳۳ رشته دکتری در دانشگاه آزاد یزد مشغول به تحصیل هستند که از این ۸۰۰ نفر دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشند.

در استان یزد در حال حاضر ۶۰ مرکز آموزش عالی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.