به گزارش ایرنا، عبدالعزیز بحرانی روز پنجشنبه در بازدید فرماندار از این دانشگاه افزود: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه براساس ظرفیت‌های شغلی این منطقه و مناطق اطراف تدوین و ارائه شده است.
وی اظهارداشت: ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دیر با زیربنای یکهزار و 140 مترمربع در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع فاز یک این طرح در آستانه بهره برداری رسمی با مقامات عالی کشوری و استانی در دهه مبارک فجر امسال قراردارد و در آینده نزدیک کلنگ فازهای دیگر شامل سوله، کارگاه ها،آزمایشگاه و مسجد این دانشگاه به زمین زده می شود.
وی گفت:باتوجه به ظرفیت بالای این دانشگاه و نیاز تاسیسات صنایع پیرامونی رشته های کارشناسی صنایع شیمایی، مکانیک و شیلات برای این دانشگاه در دست پیگیری است.
فرماندار دیر نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همانند دانشگاههای دولتی نقش بی بدیلی در تربیت نیروهای متخصص بعد از انقلاب ایفا کرده است و نیازمند تداوم این روند هستیم.
حمزه اعتماد افزود: باید تلاش شود تا فازهای بعدی این دانشگاه بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد تا دانشجویان از آنان بهره مند شوند.
فرماندار دیراظهارداشت: دانشگاه آزاد در ایجاد رشته های مورد نیاز آینده شهرستان و مهارت آموزی دانشجویان با اشتغال بیشتر تلاش کند.
7207/ 6045** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.