در این گردهمایی ابتدا جمعی از دانش‌آموزان به یاد شهدای دفاع مقدس ، به خصوص شهدای جبهه مقاومت، مدافع حرم و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی به اجرای سرود و شعر خوانی پرداختند.

همچنین در ادامه برنامه مداحی و نوحه‌خوانی در رثای شهدای مظلوم دشت کربلا و شهیدان انقلاب به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی با همراهی و همخوانی دانش‌آموزان برگزار شد.

در این مراسم یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم باید به نحو مناسبی برای مردم به خصوص دانش‌آموزان تبیین شود.

هشت سال جنگ تحمیلی ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله عراق به خاک ایران آغاز شد.

کاظم سنایی افزود: حرکت نسل جوان در مسیر شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان جبهه مقاومت نقش مهمی در تامین سعادت دنیا و آخرت آنها دارد و باید محور فعالیت مدارس و تشکل‌ها قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم های فرهنگی و پرورشی توسط دانش‌آموزان با حمایت مدارس از جمله برنامه‌های محوری است که باید همواره به آن عنایت خاص داشت که در شخصیت دانش‌آموزان موثر است .

در این مراسم همچنین به یاد شهدا زیارت عاشورا و بخشی هایی از کلام وحی قرائت شد.

هنرستان یادشده ۴۰۰  دانش‌آموز دارد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.