جواد ذاکر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زیربنای این مجتمع آموزشی را ۹ هزار و ۵۲۵ مترمربع بیان کرد و افزود: این مجتمع در قالب ۳۶ کلاس درس ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: مجتمع یاد شده دارای بخش‌های اداری، نمازخانه، کتابخانه، سالن ورزشی، آزمایشگاه، سالن اجتماعات و سالن چند منظوره است.

مدیرکل نوسای و تجهیز مدارس استان تصریح کرد: مجمتع‌های آموزشی مورد اشاره پایه سه مقطع تحصیلی از دوره ابتدایی ابتدایی تا پایان دوره متوسطه را شامل می شود که برای ساخت آن ۲۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی گفت: سعی داریم این مجتمع آموزشی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

 از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۶ پروژه در استان یزد افتتاح شده که صددرصد خیری بوده و ۷ پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و ۳۸ پروژه نیز که شامل مدرسه ۱۸ کلاسه تا سالن ورزشی می‌شود، تعهد شده است و ۱۸ مدرسه نیز کلنگ زنی شده است.

هم اکنون افزون بر ۲۶۰ هزار دانش آموز در دو هزار باب مدرسه در استان یزد مشغول به تحصیل می باشند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدیالمهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.