مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی در مسیر تهران - کی یف گفت: با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌های جوانان و دانشجویان برای فعالیت رشته گلف ، با فدراسیون مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام شد تا با راه‌اندازی هیات ، این رشته در استان توسعه پیدا کند.

مسعود شریعتی افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با برگزاری برنامه‌های همگانی، نوجوانان و جوانان و خانواده‌های آنان گلف را بشناسند و این رشته در میان طیف های مختلف جامعه آموزش داده شود.

وی بیان داشت: هدف اصلی هیات باید توسعه گلف و جذب جوانان به این رشته ورزشی باشد که یکی از راه‌های خوب برای شناساندن نوجوانان و کشف استعدادها مدارس است که باید برنامه‌ریزی شود و با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش این رشته در بین دانش آموزان آموزش داده شود تا در آینده شاهد پرورش قهرمانان زیادی در استان باشیم.

گلف از جمله ورزش‌ها و بازی‌ در فضای آزاد است که در آن بازیکنان به طور فردی یا تیمی به‌وسیله چوب‌های مخصوص توپ کوچکی را درون سوراخی در زمین می‌اندازند.

به طور کلی این ورزش ، پرتاب یک توپ از نقطه آغاز بازی به درون یک سوراخ است که به‌وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و بر طبق قوانین مشخصی صورت گرفته باشد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و  ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.