حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عصر جمعه در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد فاطمه الزهرا (س) مهریز که با حضور خانواده شهدا و مردم برگزار شد افزود: حماسه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر این شهید سربلند، موجب وحدت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا شده است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و با بصیرت آحاد مردم انقلابی به خصوص جوانان در ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید سلیمانی اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به رغم تمام توطئه‌های دشمنان نشان داد.

استاد دانشگاه تصریح کرد: آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای او خیال می‌کردند با به شهادت رساندن سردار جبهه مقاومت می‌توانند در عزم نیروهای رزمی مدافع حرم تفرقه ایجاد کنند در حالی که برعکس موجب همبستگی بیشتر آنها شده است.

روانبخش بیان داشت: صداقت ، اخلاص و ولایتمداری محض شهید سلیمانی، مردم را با هر نوع گرایشی در کشور به صحنه آورد و موجب دمیدان روح تازه ای در کالبد انقلاب اسلامی در گام دوم شد و باید این روحیه حفظ شود.

وی گفت: سیلی سپاه پاسداران به آمریکا با حمله موفقیت‌آمیز به پایگاه‌های نظامی آنها بار دیگر قدرت پوشالی استکبار را نشان داد که هر جا ایمان باشد دشمنان به اهداف شوم خود نمی‌رسند .

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار شهید سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.