حجت‌الاسلام حسین دست‌پروری چهارشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت که با حضور گسترده مردم و خانواده های شهدای معظم در حسینیه آقا که از سوی هیات رزمندگان اسلام یزد برگزار شد، افزود: تمام زوایای زندگی، سیره و مبارزه شهید سلمیانی باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی ادامه داد: آشنایی نوجوانان و جوانان با اهداف و آرمان‌های این شهید برای تداوم موفقیت‌های جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی و آمریکا ضروری است و در این ارتباط رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی نقش‌ بسیار موثری دارند.

استاد یکی از حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: راه مبارزه با کفرجهانی و ایستادگی بر اصول با تکیه به دین و اطاعت از مقام معظم رهبری جزو ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی و همرزمانش بود و این روحیه دیانت و انقلابی باید گسترش یاید .

دست‌پروری اظهارداشت: مقاومت در برابر دشمنان امت اسلام رویه همیشگی شهدای جبهه مقاومت بود و نباید گذاشت این هدف و روحیه مهم در بین مردم و جوانان به فراموشی سپرده شود که کاری مهم و وظیفه‌ای انقلابی است.

با اعلام شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش مجالس بزرگداشتی تاکنون در ۲۱ شهر استان یزد و تعدادی از روستاها برگزار شد و برگزاری این مجالس همچنان ادامه دارد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.