غلامعلی دهشیری روز دوشنبه در دومین نشست ستاد استانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات افزود: برگزاری باشکوه ، پرشور ، سالم ، قانون مدار و شفاف با رعایت مقررات توسط تمام عوامل محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تمام اعضای هیات اجرایی ، نظارتی، بازرسی و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی نقش اصلی در ایجاد فضای مناسب و برگزاری انتخاباتی سالم و پرصلایت دارند.

به گفته این مسوول، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت جزو ارکان اصلی انتخابات است که باید همه به خصوص دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد مهم برای تحقق آن بیش از گذشته همت کنند.

دهشیری اظهار داشت: دستگاه قضایی در امر سلامت در کنار سایر اعضا با برگزاری نشست‌های پیشگیری از جرم و تخلف در انتخابات و نیز برخورد با تخلفات و جرایم نقش‌آفرینی می‌کند. 

وی همچنین از تمام نامزدهای انتخابات و هواداران آن‌ها خواست در چارچوب قانون با رقابتی سالم امکان برگزاری انتخاباتی شکوهمند را رقم بزنند.

در ادامه این نشست اعضای ستاد برای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در مسیر انتخابات پیشنهادهایی ارائه کردند.

در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه در استان یزد، تعداد قطعی ثبت نام‌کنندگان ۲۳۹ نفر بود که در روزهای اخیر هشت نفر از آنان انصراف خود را اعلام و هم اکنون آمار قطعی داوطلبان این دوره از مجلس شورای اسلامی در استان ۲۳۱ نفر است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان استان یزد چهار نفر در قالب چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.