سیدحسین طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۳۰: ۹ امروز رخ داد و نیروهای اورژانس در اسرع وقت با ۲ دستگاه آمبولانس به محله حادثه اعزام شدند و زخمی ها را به بیمارستان ولیعصر(عج)  بافق انتقال دادند.

وی اظهار داشت: پس از خروج زخمی ها از خودرو ؛ وسیله نقلیه آنها دچار آتش سوزی شد و کاملا سوخت.

به گفته وی علت حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است.

در پنجم آذرماه جاری به گفته  سعید ملک زاده  رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بافق در برخورد یک دستگاه خودرو پراید با وانت مزدا در جاده بافق به بهاباد یک‌نفر کشته و ۲ تن زخمی شدند. 

از ابتدای سالجاری بیشترین تصادف‌های جاده‌ای مربوط به مسیر بافق - یزد بوده که آخرین آن‌ها حدود ۴۰ روز پیش رخ داد  که سه کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت که یکی از زخمی ها نیز بعدا  فوت کرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کند.

استان یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.

یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه ۱۰ کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه ۱۴، طول راه‌های فرعی در جایگاه ۱۵ و طول راه روستایی رتبه ۲۲ کشوری رادار است.

یزد بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد و این استان در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.