در پی اغتشاش اخیر و برهم زدن نظم و آرامش مردم توسط افراد هدایت شده از سوی دشمنان نظام و انقلاب و آسیب وارد کردن به اموال مردم و بیت المال و شهادت چند عزیز مدافع امنیت ، مردم بافق همانند سایر هموطنان خود با تجمع در امامزاده عبدالله و با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل جنایتکار، نفرت خود را از شرارت‌های اخیر اعلام و بار دیگر با آرمان‌های نظام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

آنها در حالیکه پارچه نوشته هایی با عنوان مرگ بر منافقین، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر فتنه گر در دست داشتند، شعارهایی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور سردادند.

در این مراسم که تعدادی از مردم، مسئولان، امام جمعه، فرماندار و خانواده‌های معظم شاهد حضور داشتند، فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد در سخنانی، ناآرامی‌ها اخیر در برخی شهرهای کشور که به تخریب اموال عمومی و صدمه به مردم منجر شد، تحریک دشمنان قسم‌خورده نظام دانست و گفت: در این اقدام بیت المال و محل کسب و کار و سکونت مردم هدف قرار گرفت، توسط عوامل هدایت شده از سوی غرب و منافقین و سلطنت طلبان صورت گرفت.

سردار علی اکبر فتوحی با تبریک هفته بسیج به برخی از ثمره‌های این شجره طیبه پرداخت و افزود: اعتراض مسالمت‌آمیز و منطقی مردم به خاطر گرانی نرخ بنزین، با ورود گروهک‌های سازمان یافته و آموزش دیده آشوبگر که با پشتیبانی دولت تروریست‌پرور آل سعود، از سوی سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و فرانسه آموزش دیده بودند، خیلی زود به اغتشاش و آشوب در بیش از ۱۰ استان کشور تبدیل شد.

وی تصریح کرد: آشوبگران با حمله به مردم و اموال عمومی، نهادهای حاکمیتی و اماکن دینی و حتی آتش زدن قرآن و به شهادت رساندن جمعی از بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، عابران بیگناه و خودروهای امدادی و مساجد ماهیت پلید داعشی خود را نشان دادند و خسارات زیادی به بیت‌المال وارد کردند.

سردار فتوحی  با بیان اینکه آنچه توانست مانند آب سردی بر آتش فتنه اثر و توطئه کور دشمن را در نطفه خفه کند، بیان حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان برخلاف انتظار دشمن ، ضمن حمایت از مصوبه سران قوا خواستار هم‌فکری، هم‌افزایی و پیگیری مسئولان کشور برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم و نظارت و مراقبت بازار شدند.

طرح اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.

رییس جمهوری نیز دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرد.

به گفته علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.