سرتیپ محمد قاسم‌زاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس یزد افزود: تداوم همبستگی و پیوند معنوی نیروهای نظامی و انتظامی با مردم و بصیرت در قبال دسیسه‌های دشمنان رمز و راز اقتدار و عزت کشور است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون که استکبار به توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی ما ادامه دارد باید با هوشیاری و استحکام بیشتر در عرصه ‌ای مختلف نسبت به نشر آثار و ارزش‌های دوران هشت‌سال دفاع‌مقدس به جوانان اقدام‌های مناسب را انجام داد.

این مسئول اظهار داشت: انقلاب‌اسلامی ایران با  رهبری‌های امام‌خمینی (ره) و مقام معظم‌رهبری و همراهی مردم ولایتمدار و جوانان متعهد تمام توطئه‌های کفر جهانی را در ۴۰ سال گذشته خنثی کرده است و همچنان به راه عزت‌بخش  خود ادامه می‌دهد.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته  دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری را برای نظام طرح‌ریزی کردند که بزرگترین آن هشت سال جنگ تحمیلی بود ولی همه آنها متحمل شکست شدند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه به گذشته، حال و آینده نظر دارد و به عنوان نقشه راهی برای همه جوانان است و باید مسئولان برای اجرای آن اقدام کنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت تاسیس بسیج مستضعفین افزود: بسیج ثمره انقلاب اسلامی است که در دفاع مقدس بزرگ شد و مقاومت ایستادگی را فرا گرفت و به بار نشست.

قاسم‌زاده همچنبن با محکوم کردن آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: حضور انقلابی مردم در صحنه و درایت مقام معظم رهبری موجب شکست اهداف دشمنان نظام دینی شد.

در پایان با قدردانی از سرهنگ رضا هدایتی به جای وی منصور زارع به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی شد.

استان یزد ۵۰ هزار رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.