معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: چهار کانکس توسط بنیاد خیریه نوآوران سلامت در محل دانشگاه آزاد اسلامی هرات استقرار یافته که امکانات برای ارائه خدماتی مانند عمل چشم پزشکی، بررسی مشکلات بینایی و بینایی سنجی و دندانپزشکی را به شهروندان ارائه می کند که خدمات دندانپزشکی این بنیاد به کودکان زیر ۱۶ سال، مادران باردار و شیرده ارائه می‌شود.

جواد میربهبودی افزود: خدمات‌دهی این بنیاد از امروز به مدت سه ماه در شهرستان خاتم ادامه دارد و کسانی که قبلا توسط بهورزها معرفی شده‌ و افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی تمام خدمات شامل ویزیت، پذیرش و تجویز دارو در این طرح را رایگان اعلام و خاطرنشان کرد:‌ جراحی بیماری آب مروارید چشم نیز در این بنیاد به صورت رایگان انجام می شود و عینک نیز برای بیماران به صورت رایگان ارائه می شود.

میربهبودی اعضای مشارکت کننده در این طرح را تیمی متشکل از  ۴ پزشک خانم و ۴ پزشک مرد دانست و یادآور شد: از سه ماه پیش با همکاری مسئولان شهرستان زیرساخت‌های مورد نیاز مانند اینترنت، تلفن، آب، برق، مهمانسرای پزشکان، هزینه پذیرایی و استقرار تجهیزات برای استقرار پزشکان و ارائه خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی به نیازمندان و بیماران این شهرستان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ در قالب این طرح انجام می‌شود و کسانی که قبلا غربالگری شده اند، خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

شهر ۴۰ هزار نفری هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

۷۵۳۴/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.