سرهنگ رضا پوررشمسی جمعه‌شب در همایش رزمندگان بسیجی مهریز که با حضور امام جمعه و فرماندار در سالن دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد افزود: اجرایی‌شدن این بیانیه موجب تحقق اهداف انقلاب و منویات مقام معظم‌رهبری است.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن آن تمام دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در کنار پایگاه‌ها و نواحی بسیج در شهر و روستاها با همت عالی وارد عرصه کار برای تحقق بیانیه شوند تا انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: صدور این بیانیه توسط رهبری فرزانه انقلاب بر اساس حکمت  و شرایط کشور و منطقه انجام شد و همه باید خود را مکلف به اجرای آن کنند.

پوررشمسی تاکید کرد: توجه به ارزش‌ها،  مقاومت، جوان‌گرایی ، استکبارستیزی، تقویت روحیه‌جهادی و انقلابی و کار بیشتر و بهتر برای مردم جزو مفاد این بیانیه است.

وی به دشمنی‌های آمربکا و اروپایی‌ها علیه انقلاب در ۴۰ سال گذشته و توطئه‌های جدید بخصوص در ۲ بخش اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و هوشیاری بسیجیان را خواستار شد.

همچنین مسئول کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت مهریز گفت: تاکنون هزار و ۷۰۰ رزمنده بسیجی که در دفاع‌مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته اند در منطقه شناسایی شدند.

سرهنگ غلامرضا نصیری افزود: آنها در دفاع مقدس داوطلبانه در مناطق و عملیات‌های مختلف علیه دشمنان حضور فعال داشته‌اند .

به گفته وی، باید از رشادت‌های رزمندگان بسیجی در برنامه‌های مختلف حراست از نظام  استفاده کرد .

مهریز ۲۵ هزار بسیجی و ۳۰۰ پایگاه مقاومت دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد .

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.