به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در آخرین نماز جمعه سال 97 در جمع نمازگزاران شهر پردیس اظهار داشت: دیدار اخیر رئیس جمهوری از عراق بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سفارش ایشان به ارتباط هیات دولت با کشورهای همسایه و توجه بیشتر به شرق انجام شد.
وی تصریح کرد: مبادلات تجاری ایران و عراق در مرز مهران حدود 12 میلیارد دلار است و با توافق انجام شده در طی سه سال آینده به 20 میلیارد دلار خواهد رسید.
امام جمعه پردیس در ادامه با اشاره به نیاز کشور عراق به زیر ساخت های عمرانی اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت، کشاورزی و ایجاد شهرک‌های صنعتی مردم عراق در بیانیه گام دوم انقلاب در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به دستاوردهای مثبت سال 97 اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی حمایت خوبی از تولید کنندگان داخلی شد و مسئولان اجرایی باید آماری از عملکرد خود در تحقق این شعار دهند.
حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: حوادث تلخ تروریستی شهرهای اهواز و زاهدان، نوسانات ارز و سکه و افزایش قیمت دلار به دنبال آن افزایش قیمت در داخل کشور، مشکلات معیشتی مردم بخشی ازوقایع تلخ امسال محسوب می شوند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.