سیدمحمد رستگاری روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان افزود: تمام دستگاه‌ها باید برای رفع دغدغه‌های کمیسیون‌های مربوطه همت خود را به کار گیرند و با پیگیری‌های بیشتر نیاز موکب‌داران برای ارائه خدمات در داخل و خارج از کشور تامین شود.

وی ادامه داد: همچنین لازم است در مسیر استان یزد موکب‌هایی برای ارائه خدمات به کسانی که از کشورهای همسایه و استان‌های همجوار عازم عراق هستند برپا شود و از تمام دستگاه‌ها و موکب‌داران تقاضا می‌شود بدون هماهنگی با نیروهای انتظامی اقدامی در جاده انجام ندهند.

همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد گفت: ۳۶ دوره آموزشی ویژه مراسم پیاده‌روی اربعین در استان برگزار شده است و این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

محمدصادق طهماسبی افزود: تیمی از رسانه‌ها تشکیل و محتوای آموزش فرهنگی به آنها ارائه شود تا در جهت اشاعه فرهنگ حسینی اقدام کنند، دشمن در حال تخریب جریان عزاداری است و حرکت تبلیغاتی و تهاجمی بزرگی علیه پیاده‌روی اربعین به راه انداخته است، رسانه‌ها و نیروهای امنیتی اقدام موثری علیه برنامه‌های دشمن انجام دهند.

همچنین جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در این نشست تعداد موکب‌های فعال استان در مراسم اربعین حسینی را ۴۱ مورد اعلام کرد و یادآور شد: حدود نیمی از این موکب‌ها مربوط به شهرستان یزد است.

مشهدی بافان اظهار داشت: طبق سهمیه ابلاغ شده از تهران، در مجموع ۲۵۵۵۰ نفر اسکان  سهمیه استان یزد در روز است که در این راستا ۳۶۶۰۰ پرس غذا هم در هر وعده توزیع می‌شود.
۷۵۳۷ / ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.