سرهنگ محمد کمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی، سارق را شناسایی و متوجه شدند که وی مدتی در بافق کار کرده ولی الان از بافق خارج شده و در یکی از استان های جنوبی کشور زندگی می کند.
بر این اساس، کاراگاهان پلیس آگاهی بافق  ضمن هماهنگی با مقام قضایی به آن استان عزیمت و سارق را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر و به اداره آگاهی این شهرستان انتقال دادند.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازجویی از متهم مشخص شدکه وی تاکنون ۳۶ راس احشام را با انگیزه مالی سرقت و سپس به یکی از شهرهای استان یزد انتقال و آنها را فروخته است.
کمالی افزود: با تلاش های پلیس آگاهی بافق، خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
رئیس پلیس بافق خاطرنشان کرد: سارق که قبلا یک فقره سابقه سرقت دیگر داشته است با حکم قضایی روانه زندان یزد و خریدار اموال مسروقه نیز با قرار وثیقه آزاد شد.

سرقت احشام در یکی دوسال گذشته در بافق رو به افزایش است و دامداران باید به هشدارهای نیروی انتظامی مبنی بر استفاده از در و قفل مناسب ،نصب دوربین و سرکشی بیشتر در ساعات بعد از نیمه شب به محل نگه‌داری دام‌ها، توجه بیشتری داشته باشند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.