به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح نحوه فعالیت این باندها اشاره کرد و افزود: اعضای یک باندچهارنفره سرقت لوازم  منزل به سرکردگی سارق سابقه دار به نام «جبار»  که در مناطق مختلف تهران و کرج فعالیت داشتندحین سرقت در کرج به دام قانون افتادند.

سرکرده این باند که در چند استان کشور تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پس از یک ماه کار اطلاعاتی در استان البرز دستگیر شد، همسر سرکرده باند نیز به جرم مشارکت در سرقت برای فروش اموال بازداشت شد ضمن آنکه سارقان به ۵۰ فقره سرقت لوازم منزل اعتراف کردند.

نادربیگی اضافه کرد: این سارقان با ورود به منازل اشیای قیمتی ، فرش و لوارم منزل را سرقت می کردند و سپس به مالخر می فروختند.
ارزش ریالی اموال سرقت شده بیش از ۲ میلیاردتومان برآورد شده است.
 نحوه سرقت این باند بیشتر با استفاده از روش تخریب در و بالکن  بوده است.

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این استان اشاره کرد و گفت:  خودروهای مسروقه شامل پژو پارس، سمند و پژو۴۰۵ بوده که تاکنون ۱۰ مالباخته شناسایی شده است.
سارقان قطعات خودرو را باز کرده و در یکی از استانهای غربی کشور به فروش می رساندند.
تاکنون چهار نفر در این زمینه شناسایی شدند که ۲ نفر دستگیر و تلاش برای دستگیری ۲ نفر دیگر ادامه دارد.
 سرقت خودروها در استان های البرز، تهران، مازندران و کردستان بوده است.

دستگیری سارقان باغ ویلادر جاده کرج - چالوس 

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز، اعضای باند سارقان باغ ویلاهای حاشیه جاده کرج - چالوس  در شهرستان شهریار دستگیر شدند.
سرهنگ نادربیگی افزود : اعضای این باند که ۲ سارق و یک مالخر بودند با شناسایی اماکن اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و سپس در شهرستان شهریار استان تهران  اموال مسروقه را به فروش می رساندندکه یک مالخر نیز دستگیر شد.
سارقان با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به سرقت کرده که تاکنون به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرده و ۲۳ مالباخته تاکنون شناسایی شدهاند.
ارزش ریالی اموال کشف شده ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کشف دارو قاچاق در البرز 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز همچنین به کشف ۳۶ هزار عدد انواع دارو و مکمل‌های دارویی قاچاق در استان البرز اشاره کرد و گفت: داروهای کشف شده در یک کانکس سیار نگهداری می شد که ارزش ریالی آن بیش از یک میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
  
دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت منزل در کرج

سرهنگ نادربیگی گفت : اعضای باند ۶ نفره سرقت منزل با ۱۰ فقره سرقت در البرز دستگیر شدند.
سه سارق در تهران، ۲ نفر در کرج و یک نفر در استان گیلان به دام افتادو روش سرقت آن ها بالکن روی در طبقه اول بود که تاکنون اموال زیاد قیمتی به ارزش یک میلیارد تومان کشف شده است.
این سارقان تحت تعقیب پلیس استان های تهران، البرز و زنجان بودند.
۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.