آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شامگاه یکشنبه در جمع تعدادی از مسئولان فرهنگی افزود: خروجی برنامه‌های مذهبی باید آگاهی‌دادن به مردم و جوانان در خصوص مسائل اعتقادی باشد.

وی ادامه داد:  مداحان و شاعرانی که در ارتباط با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فعالیت دارند باید از مطالب متقن و درست برای برنامه‌های خود استفاده کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم شور و علاقه بسیار خاص و وصف ناپذیری به اهل بیت عصمت و طهارت دارند بیان داشت: عشق به امام‌حسین(ع) در تمام وجوه زندگی مردم قرار دارد.

ناصری یزدی گفت: این علاقه بسیار زیاد سبب شده که مردم استان در تدارک برای برنامه‌ها و مراسم‌های مربوط به امام‌حسین(ع) در مناسبت‌های مختلف باشند.

امام جمعه یزد به مراسم‌های عزاداری مردم در محرم امسال اشاره کرد و افزود: امسال همانند سال‌های قبل مردم در مراسم‌های عزاداری سنگ تمام گذاشتند و مراسم بسیار باشکوه برگزار شد.

ناصری یزدی با قدردانی از مردم که در باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌ها نقش داشتند گفت: عظمت و شکوهی که در مراسم‌های عزاداری یزد دیده شد حاصل حضور و همکاری تمام مردم  بود و لازم است از همه تشکر کنیم.

در این نشست توسط برخی رئیسان هیات‌های مذهبی و مسئولان فرهنگی بر نظارت برنامه‌ها و غنابخشیدن به عزاداری‌ها اقدام تاکید شد.  

استان یزد در حال حاضر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.