وی به همراه محمدعلی طالبی استاندار و فاطمه دانش یزدی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

مرکز یادشده در حوزه آموزش، ترویج حقوق کودک و حمایت از حقوق آنها در کشور و معاضدت حقوقی، آموزش مربی، مشاوره و پاسخگویی به سئوال‌ها و ابهامات حقوقی در این حوزه فعالیت دارد.

 این مرکز در مجاورت کلینیک مرکزی حقوق شهروندی واقع در میدان امیرچخماق با مدیریت کانون وکلای دادگستری یزد راه‌اندازی شده است.

همچنین معاون رئیس جمهوری از نخستین پارک ، کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان کشور (باغچه ذهن) در یزد بازدید کرد.

این کلینیک تحت نظارت اداره‌های کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان یزد فعالیت دارد که در زمینه رفع اختلال یادگیری، مشاوره یادگیری ، تست هوش و دوره آموزشی تخصصی کودک به خانواده‌ها خدمات ارائه می‌کند.

شرکت در همایش ملی بانوی آب ،شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، حضور در نشست بانوان فرهیخته ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افتتاح مرکز صنایع دستی  و دیدار با خانواده شهیدان ذاکری نژاد از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه خانم ابتکار به یزد است.

معاون رئیس جمهوری امروز پس از ورود به یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه نسبت به مقام شامخ آیت الله محمد صدوقی سومین شهید محراب و نماینده وقت حضرت امام (ره) و امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

۲۰۸۸/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.