آیت الله محمدرضا ناصری روز شنبه در دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان دستگاه‌های اجرایی افزود: دوری از برخی سنگ‌اندازی‌ها و تشریفات در تسریع ازدواج جوانان خیلی موثر است.

وی  با انتقاد از اینکه در بسیاری از موارد ازدواج دختران و پسران عقب می‌افتد ادامه داد: نقش اصلی در ایجاد زمینه مناسب برای ازدواج خانواده‌ها هستند.

امام جمعه یزد اظهار داشت:  افزایش سن ازدواج در بین جوانان در جامعه آسیب‌های زیادی را به دنبال دارد.

ناصری خاطر نشان کرد: در کنار وظیفه خانواده‌ها ، مسئولان برای رفع مشکلاتی که الان به ویژه در مسائل اقتصادی برای ازدواج وجود دارد تمام تلاش خود را به کار گیرند.

همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به ضرورت توجه و گسترش مشاغل خرد و خانگی در جامعه گفت: پیشگیری از مهاجرت روستاییان نیازمند حمایت از مشاغل خانگی بانوان است.

فاطمه دانش یزدی با اشاره به آغاز هفته خانواده  افزود: مسائل مرتبط با بحث خانواده در استان را در چند دسته تقسیم‌بندی می‌کنیم که یکی از مهمترین آن بحث تحکیم بنیان خانواده است.

وی بیان داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی که از طریق فضای مجازی در این زمینه صورت می‌گیرد، به نظر می‌رسد توجه به موضوع تحکیم بنیان خانواده و فعالیت در راستای تقویت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
هفته خانواده از دوم شهریور آغاز شد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.