فرماندار میبد با بیان اینکه حادثه سیل اخیر نشان داد که با طبیعت نمی‌شود شوخی داشت و باید با تأمین اعتبار گشایش مسیرهای سیل، پل گذاری و گذاشتن سدها و بندهای خاکی پیگیری شود گفت: تخصیص اعتبار برای بازگشایی مسیرهای سیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین فلاح در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان میبد اظهار داشت: اقدامات خوبی در بهینه‌سازی و گشایش مسیرهای سیل شده است، مسیرهایی که بعضی به میدان و زمین مسطح تبدیل‌شده است و این آسیب‌هایی است که شهرداری به‌تنهایی از عهده آن برنمی‌آید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه درین ادامه داد: اقداماتی هم لازم است که باید انجام شود؛ مانند ایجاد سه‌دهنه پل در برخی مسیل ها که هرچه سریعتر باید این اتفاق بیفتد و انجام شود.

شهردار میبد نیز در این جلسه با اشاره به بازگشایی مسیر سیل در محدوده دانشگاه آزاد که مورد پیگیری قرارگرفته است گفت: در گشایش مسیرها شهرداری و فرمانداری به‌تنهایی نمی‌توانند کاری را انجام دهند و باید گاهی از استانداری موضوع تامین اعتبار هم پیگیری شود.

علیرضا نقوی افزود: دراین‌ارتباط از تعدادی مدارس و بانک‌ها بازرسی و تذکراتی در ارتباط با فرسودگی فضاها به مسئولان آنها داده‌شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.