بر اساس داوری صورت گرفته ، تعداد ۱۷۸ مقاله با محوریت نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک در این همایش پذیرفته شده اند که در روزهای ۳۱ مرداد و یکم شهریور در دانشگاه یزد ارائه خواهند شد. 

به گزارش سه‌شنبه دانشگاه یزد ، طراحی و ساخت سلول های خورشیدی نانو ساختاری، ارزیابی کشت سلولی بر داربستهای مهندسی بافت ، سنتز نانو ذرات لیپیدی ، پلیمری و فلزی و نگارش طرح کسب وکار در فناوری نانو از جمله کارگاه های تخصصی این همایش است.

انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمنهای علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است.

این همایشها به صورت ادواری هر دو سال یک بار در بهار برگزار می‌شود که نخستین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲در دانشگاه تربیت مدرس با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل شد.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.