نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهتمام به جدیت در انجام تکالیف محوله توسط همگان، از رسانه‌ها خواست با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات جامعه باشند.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» در آستانه روز خبرنگار ضمن بازدید از دفتر این خبرگزاری در استان یزد، اظهار کرد: گاهی مسائل و اتفاقات به صورت خبر در رسانه‌ها درج می‌شود ولی گاهاً در نشست ها و برنامه‌هایی مانند نماز جمعه موضوعات و پیشنهاداتی مطرح می‌شود که خیلی خوب است که آنها نیز در کنار انعکاس خبر برنامه، مطرح و به اطلاع مسئولان نظام برسد.

وی با بیان این که برخی اوقات انعکاس همین پیشنهادات در جامعه نیز منجر به تفکر و طرح راهکارهایی می‌شود، افزود: نقش رسانه‌ها در پیگیری تصمیمات اخذ شده از سوی مسئولان نیز بسیار موثر و مهم است چرا که به رغم مصوبات زیاد و خوبی که در کشور داریم گاهاً اجرای آنها با جدیت دنبال نمی‌شوند.

امام جمعه یزد یکی از مسائل حائز اهمیت در کشورمان که باید بیشتر به آن پرداخته شود را جدیت در انجام  تکالیف از سوی تمام افراد جامعه عنوان و در این باره خاطره‌ای از جدیت وصف‌ناشدنی امام راحل(ره) در مسائل و امور مختلف بیان کرد.

وی یکی از ویژگی‌های رسانه و خبرنگار خوب را نیز جدیت در پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید در کشور نیز به نحوی برنامه‌ریزی شود که علاوه بر اخذ تصمیمات خوب از طریق تفکر و تعقل در آنها، در مورد اجرای آنها نیز جدیت و پیگیری صورت گیرد.

آیت الله ناصری در این رابطه با بیان این که امام(ره) نیز گاهاً برای یک تصمیم ماه‌ها فکر می‌کردند، اضافه کرد: امام(ره) هنگامی که در پاریس بودند، بیش از 400 مصاحبه با رسانه‌های مختلف جهان داشتند که بعد از بازگشت به ایران همگی را عملی کردند و حتی رسانه‌های معاند نظام هم نتوانستند ایرادی به صحبت‌های امام(ره) بگیرند.

گفتنی است، امام جمعه یزد در جریان این بازدید با عملکرد و فعالیت‌های این خبرگزاری آشنا شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.