امام‌ جمعه خوی گفت: آرامش ، عفت و سلامت جامعه در گرو ازدواج است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکوری در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز ازدواج ضمن اشاره به روایتی از پیامبر اکرم در این زمینه گفت: "هر کس از ترس فقر ازدواج نکند به خداوند بد گمان شده است زیرا خداوند مى فرماید: "اگر تهیدست باشند، خداوند آنان را از فضل خود، بى نیاز مى کند و در حدیث دیگر فرمود:زن بگیرید که ازدواج روزی شما را بیشتر می کند".
وی ادامه داد: از تاکیدات اسلام و روایات میتوان نتیجه گرفت که آرامش ، عفت و سلامت جامعه در گرو ازدواج است.
وی با اشاره جنایات غربی ها در جنگ های جهانی اظهار کرد : آماری تکان دهنده از جنایات غربیان در دو جنگ جهانی وجود دارد در حالیکه غربی ها برای خشونت طلب بودن اسلام و مسلمانان روی آن بسیار تأکید کرده و شعار می دهند تلفات جنگهای صدر اسلام و عصر حضرت رسولخدا(ص)  بیشتر می باشد.
وی با اشاره به دفاعی بودن جنگ های پیامبر (ص) تصریح کرد : بر اساس تحقیقات جدی محققان روی منابع متعدد تاریخی تمامی جنگهای پیامبر(ص) دفاعی بوده و او شروع کننده هیچ جنگی نبوده و در میان کشته های دشمن به وسیله مسلمانان هـیچ  کودک و زنـی وجـود نـداشته است.
حجت الاسلام شکوری ادامه داد : میانگین کل کشته شدگان جنگهای مذکور بر اساس اظهار نظر مورخان 1306 نفر بوده است در حالیکه حدود 80 میلیون نفر آمار کشته های هر دو جنگ جهانی اول ودوم  بوده و حدود 55 میلیون نفر کشته شدگان نیز  غیر نظامی بودند.
وی تصریح کرد : باید منصفان و آزادیخواهان جهان قضاوت کنند آیا غربی ها خشونت طلب اند یا مسلمانان ؟
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.