نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی گفت:‌ توسعه استان مستلزم استفاده بهینه و حمایت از نهادهایی نظیر جهاددانشگاهی است.

آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف کلان نظام، اظهار کرد:‌ استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از جمله مهمترین ویژگی‌های جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه امروز عملکرد جهاد دانشگاهی یزد در استان مطلوب و روبه افزایش است، افزود:‌ من بارها به مسئولان و دست‌اندرکاران استان توصیه کردم که استفاده از نیروهای بومی و جوانان متخصص را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد جوانگرایی و جهادی عمل کردن را از دیگر ویژگی‌های جهاددانشگاهی یزد دانست و گفت:‌ توسعه استان و کشور مستلزم استفاده بهینه و حمایت از نهادهایی نظیر جهاددانشگاهی است.

ناصری‌یزدی در ادامه با بیان این‌که سابقه خدمت جهاد دانشگاهی به هشت سال دفاع مقدس برمی‌گردد، تصریح کرد:‌ این نهاد مجموعه‌ای حائز اهمیت و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مجموعه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی، بیان کرد:‌ جهاد دانشگاهی یزد باید با تدوین برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدیران استان را در توسعه بیش از پیش یاری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه استقلال فکری و اجرایی ایران اسلامی، تأکید کرد:‌ نهادهای انقلابی نظیر جهاددانشگاهی باید بیش از پیش نقش خود را در توسعه فرهنگی و آموزشی استان و کشور ایفا کند.

امام جمعه یزد با بیان این که ما از جهاد دانشگاهی انتظار تحول و جریان‌سازی آموزشی، فرهنگی و پژوهشی داریم،‌گفت:‌ مسئولان و مدیران ارشد استان باید از این نهاد ارزشمند و متخصصی به نحو احسنت و شایسته حمایت و استفاده کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.