سید محمد رستگاری عصر یکشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان افزود: برای سال جاری افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شد که ۶۸۰ میلیارد ریال آن از محل قانون متوازن و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است که بر اساس الزامات قانونی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۷۰ میلیارد ریال بر اساس نرخ بیکاری اختصاص یافته است و برای آموزش و پرورش بر اساس تراکم دانش آموز ردیفی مشخص شد، امیدواریم تخصیص خوبی هم در نظر گرفته شود.

فرماندار یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه در تعدادی از دستگاه‌ها امکان جذب اعتبارات ملی وجود دارد، لازم است مسئولان در این ارتباط بهتر عمل کنند.

رستگاری با توجه به وضعیت خاصی که در مورد بودجه کشور با آن روبروست گفت: صرفه جویی در هزینه‌های جاری باید مد نظر همه مدیران باشد، مخصوصا پروژه‌هایی که با پیشرفت بالای ۷۰ درصد است در اولویت کارها قرار دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به اینکه نظم در امور مالی و صرفه جویی و اولویت بندی فعالیت‌های مالی باید در سرلوحه کارها قرار گیرد، افزود: ان شاءالله با همکاری و تلاش و برنامه ریزی که انجام شده است، دشمنان بار دیگر در توطئه‌های خود و تحریم‌های ظالمانه ناکام خواهند بود.

فرماندار یزد گفت: این شهرستان فقط یزد نیست و شهرهای حمیدیا، شاهدیه، بخش مرکزی یزد و زارچ را نیز شامل می‌شود و تلاش داریم همه مناطق دیده و رعایت حق و حقوق بخش‌ها و روستاها و مناطق شهرستان نیز انجام شود.

محمدجواد آقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد نیز گفت: پارسال مدیران برخی دستگاه‌ها نتوانستند اعتبار تخصیص یافته را جذب کنند، لذا پیگیری بیشتری باید صورت گیرد و کمیته‌ای تشکیل شد و از پروژه‌ها مرتب بازدید و گزارش ماهانه از دستگاه‌های اجرایی و نحوه هزینه کرد اعتبارات ارائه می‌شود.

۷۵۳۷ / ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.