سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از کاهش 30 دقیقه‌ای طی مسیر تفت-ده بالا و طزرجان به دنبال اجرای طرح ممنوع کردن سبقت در روزهای تعطیل خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «علیرضا نوکار» در بازدید شبانه از مسیر تفت- ده بالا و طزرجان، با اشاره به ضرورت رفع مشکل ترافیک سنگین این مسیر، اظهار کرد: جلساتی پیرامون بررسی این مشکل در دفتر فنی استانداری یزد و فرمانداری تفت برگزار و تصمیماتی به‌ منظور رفع این مشکل اتخاذ شده است.

وی افزود: خوشبختانه با حضور و تلاش مؤثر عوامل پلیس ‌راه و راهداری و همچنین ممنوع کردن سبقت در این مسیر از ساعت 18 تا 24 در روزهای تعطیل شاهد کاهش ترافیک این مسیر بودیم به طوری که ترافیک سنگین محور مذکور در هفته‌های گذشته که طی مسیر 1.5 تا 2 ساعت به طول می‌انجامید با اجرای طرح یادشده در آن ، طی مسیر به 20 تا 30 دقیقه بدون بروز هیچ‌گونه حادثه و تصادف جاده‌ای در زمان اجرای این طرح، کاهش یافت.

نوکار در مورد اجرای طرح سبقت ممنوع در مسیر طزرجان، ده بالا- تفت گفت: اجرای این طرح که در ایام تعطیل و تا پایان تابستان برقرار است، با استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس‌راه و راهداری استان در مسیر ذکرشده تداوم خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پایان خواستار همکاری همشهریان با عوامل پلیس‌راه و راهداری و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌منظور کاهش ترافیک شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.