سرپرست فرمانداری تفت در بازدید شبانه از این مسیر که بیش از سه ساعت به طول کشید در گفت‌وگو با عوامل پلیس‌راه و راهداری در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای کاهش ترافیک این مسیر قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگین مسیر تفت- ده بالا و طزرجان، جلساتی پیرامون بررسی این مشکل در دفتر فنی استانداری یزد و فرمانداری تفت و تصمیماتی به‌ منظور رفع این مشکل اتخاذ شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت اظهار داشت: خوشبختانه با حضور و تلاش مؤثر عوامل پلیس‌راه و راهداری و ممنوع کردن سبقت در این مسیر از ساعت ۱۸-۲۴ روزهای تعطیل شاهد کاهش ترافیک بودیم، به‌ نحوی‌که ترافیک سنگین محور مذکور در هفته‌های گذشته که طی مسیر ۱.۵ تا ۲ ساعت می‌انجامید با اجرای طرح یادشده به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاهش یافت و هیچ‌گونه حادثه و تصادف جاده‌ای در زمان اجرای این طرح صورت نگرفت.

نوکار در پایان خواستار همکاری همشهریان با عوامل پلیس‌راه و راهداری و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌منظور کاهش ترافیک شد.

اجرای طرح سبقت ممنوع در مسیر طزرجان، ده بالا- تفت در ایام تعطیل تا پایان تابستان و با استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس‌راه و راهداری استان در مسیر ذکر شده ادامه خواهد یافت.

۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.