رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس با گذشت سه روز از تعطیلات خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی، گفت: هم اکنون آمد و شد انواع وسیله نقلیه در برخی مقاطع جاده‌های هراز و چالوس از جنوب به شمال پر حجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی آسمان استان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه‌شدن دو جاده چالوس و هراز از عصر فردا خبر داد و گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸خرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ همان روز تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۸خرداد ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸خرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت۱۴ فردا تا ساعت۲ بامداد روز شنبه ۱۸خرداد ماه از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.

وی افزود: در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت یک طرفه شدن جاده هراز از پلیس راه لاریجان به رودهن اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودرو‌های سنگین در جاده تهران، سوادکوه، قائم شهر و برعکس خبر داد و گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت۲۴ فردا جمعه ۱۷خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب جاده سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس، افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت۱۸ روز شنبه ۱۸خرداد ماه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتورسیکلت به استثنایی موتور سیکلت‌های امدادی و پلیس راه تا ساعت۶ صبح روز شنبه ۱۸خرداد ماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.