رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و چالوس عصر امروز دوشنبه ۶ خرداد به دلیل روان سازی ترافیک در این دو مسیر یکطرفه می‌شوند.

به‌گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی، با بیان اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲ بامداد فردا ممنوع است.
 
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.
 
قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس، و تریلر‌ها از جاده هراز امروز ممنوع شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.
 
وی گفت: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه هفتم خردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.