سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان بل اعلام مطلب فوق افزود: بنابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راه، عامل اصلی مرگ دردناک این 3 نفر، نبود علائم ایمنی و هشداری توسط راه و شهرسازی عنوان شده است.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته خودرویی از جاده یک طرفه در حال تردد بود که با ورود به جاده دو طرفه به یکباره از سیستم ترمز استفاده کرده و با چرخش خودرو و ورود به مسیر مقابل با 2 خودروی دیگر که از مسیر مقابل در حال تردد بودند، برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: با وجود بهره برداری از این جاده، متاسفانه هیچگونه تابلوی هشداری توسط اداره راه در این محل نصب نشده است که همین امر سبب ورود ناگهانی این خودرو به مسیر مقابل شده است.

وی اظهار داشت: این حادثه خونبار در جاده ملایر به بروجرد حدفاصل شهر سامن به روستای یونس، اتفاق افتاد و 3 نفر را به کام مرگ برد.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: باید هنگام ورود از جاده دو خطه به یک خطه و بلعکس ، تابلوهایی هشداری از یک تا نیم کیلومتری نصب شود تا راننده پیش از رسیدن به محور یک یا دو خطه از وضعیت مسیر پیش رو مطلع شود.

وی افزود: اداره راه و شهر سازی بدون حضور و تایید عوامل پلیس راه اقدام به بهره برداری از این مسیر حدود 6 کیلومتری و ناایمن کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 860537
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.