سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تجاوز به چپ خودروی سواری پیکان عامل بروز این سانحه رانندگی است.
وی اضافه کرد: محور آورزمان به طول 32 کیلومتر حادثه خیر بوده و سالانه بین 17 تا 35 تن در این جاده 2 طرفه جان خود را از دست می دهند.
رییس پلیس راه همدان یادآوری کرد: 18 تن در سال 95 در جاده آورزمان جان باختند که این آمار در سال 96 به 23 تن رسید و سال گذشته نیز آمار سوانح فوتی این محور بالا بود.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه سال گذشته چند سانحه فوتی گروهی در این محور رخ داد گفت: تیم های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس این محور حادثه خیز را کنترل می کنند.
وی عجله برای رسیدن به مقصد و نبود گذشت از سوی رانندگان را دو عامل مهم در بروز سوانح فوتی دانست و خواستار توجه به این مولفه ها شد.
رییس پلیس راه استان همدان توضیح داد: راننده خواب آلود به جای استراحت اصرار بر ادامه رانندگی دارد و این کار او نتیجه ای جز مرگ خود و سرنشینان خودرو در پی ندارد.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: رانندگان حتی در صورتی که حق تقدم با آنها هست در مواجهه با فرد متجاوز به حریم آنها بهتر است اجازه عبور به وی بدهند اما برخی مواقع نبود روحیه گذشت موجب بروز سانحه فوتی و داغدار شدن خانواده ها می شود.
7526/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.