معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این‌که خدمت به جامعه معلولین مهمترین هدف اولین جشنواره گردشگری معلولین در استان یزد است، گفت:‌ برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای راه‌اندازی نهضت مناسب سازی فضاهای شهری در یزد است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«حسین صالحیان» در جلسه هماهنگی اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین، با اشاره به ضرورت هم‌افزایی درون سازمانی و جذب مشارکت دستگاه‌های مرتبط استان برای برگزاری این جشنواره ملی، ‌اظهار کرد:‌ برگزاری این چنین رویدادهای اجتماعی در حقیقت آغاز جریانی فرهنگی در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر است.

وی افزود‌: توسعه خدمات شهرداری مستلزم مشارکت تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای و نظارتی است.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در ادامه جشنواره گردشگری معلولین را فرصت مناسبی برای راه‌اندازی نهضت مناسب سازی فضاهای شهری دانست و گفت:‌ مناسب سازی فضای شهری یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان و مدیریت اجرایی شهری است که متأسفانه تاکنون آن طور که باید و شاید دیده نشده است.

صالحیان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ یزدی در اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین، تصریح کرد:‌ مسیر حضور و تردد میهمانان این جشنواره باید متناسب با نیاز جامعه هدف مناسب سازی و آماده شود.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این‌که تمام فرآیند و مدعوین این جشنواره تحت پوشش بیمه ای هستند،‌گفت:‌ با توجه به حضور معلولین ضایع نخاعی در این جشنواره ملی تمام تمهیدات لازم برای امنیت و اقامت میهمانان انجام و در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.