حجت الاسلام « روح الله حریزاوی» روز سه شنبه در شورای تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مأموریت‌ این سازمان در ۲ حوزه کلی مطالبات مقام معظم رهبری و جامعه انقلابی و حزب الله کشور به خصوص اجرای بیانیه گام دوم است.

وی از کلیدواژه جوان‌گرایی به عنوان یکی از مهمترین توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی با تمام محدودیت‌های موجود با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه مأموریت‌های تبلیغی نیازمند کار جهادی است، خاطر نشان کرد: نمی‌توان با کار کارمندی صرف به اهداف تعیین شده در این حوزه دست یافت.

حریزاوی اظهار کرد: رویکرد این مجموعه باید به سمتی باشد که سازمان به پناهگاهی  برای نیروهای انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کشور هم اکنون مواجه با سیل فرهنگی داخلی و خارجی است تاکید کرد: در این سیل نمی‌توان منتظر بودجه و امکانات دولتی بود بلکه همه باید پای کار باشند و از ظرفیت‌های موجود و امکانات مردمی نیز برای پییشگیری و غلبه بر آن استفاد کرد.

در ادامه نشست شورای یادشده حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی و کاظم تفتی پور معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از وضعیت زیرمجموعه مدیریت خود ارائه کردند.

استان یزد هزار و ۵۰۰ روحانی دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.