حجت‌الاسلام «صفرقربانپور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این گروه که متشکل از 50 روحانی و طلبه استان مرکزی است، با عنوان گروه فرهنگی تبلیغی «شهید اکبر زاده» به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شده است.
وی ادامه داد: اعزام نخستین گروه روحانیان استان مرکزی به مناطق سیل زده با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، بسیج طلاب و سپاه روح الله این استان انجام شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: 10موکب از استان مرکزی به مناطق سیل‌زده کشور اعزام شدند که 2 موکب در شهرستان پلدختر و 8 موکب در خوزستان مستقر شده و مشغول پخت و تهیه غذای گرم برای آسیب دیدگان هستند و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان و بازسازی مناطق سیل‌زده نیز توسط این موکب‌ها انجام می‌شود.
حجت الاسلام قربانپور اظهار داشت: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به صورت داوطلبانه دو روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادند.
وی یادآوری کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان مرکزی با توجه به ظرفیت‌های موجود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و این کمک‌ها به صورت مستمر به مناطق سیل زده کشور ارسال می شود.
بیش از پنج هزار طلبه در 23 مدرسه علمیه در نقاط مختلف استان مرکزی تحصیل می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.