مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به ساخت 40 هزار مسکن خیری در کشور، خواستار راه‌اندازی انجمن خیرین مسکن ساز در شهرستان‌های یزد شد.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«کیومرث سلگی» در نشست انجمن خیرین مسکن ساز استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز در تمام استان‌های کشور و 120 شهرستان فعالیت می‌کند.

وی از ساخت حدود 40 هزار واحد مسکونی در کشور توسط این انجمن خبر داد و افزود: همه انجمن‌های خیرین مسکن ساز کشور، با مشارکت و محوریت خیران در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به اینکه عملکرد استان یزد در ارتباط با ساخت مسکن خیری خوب است گفت: یزد جزو استان‌های گروه الف کشور بوده است.

سلگی تصریح کرد: از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌های این انجمن پایان پذیرفته، یک ظرفیت بسیار بالایی الان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و اقدام به ساخت مسکن جدید برای نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه کرد.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه لازم است که بحث حمایت از انجمن فعال‌تر شود و به این وسیله به خانواده‌هایی که توان خانه‌دار شدن ندارند کمک کرد تا آنها هم از این مشکل خارج شوند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: یکی از مشکلاتی که الان در بحث انجمن خیرین استان وجود دارد این است که تمام بار کار بر روی دوش مرکز استان قرار گرفته و در شهرستان‌ها انجمن نداریم.

سلگی خاطرنشان کرد: لازم است که ظرف مدت شش ماه این انجمن در شهرستان‌های استان یزد که ظرفیت کار دارند ایجاد شود تا فعالیت ساخت و ساز مسکن خیری در این شهرستان‌ها هم با قوت شروع شود.

وی افزود: الان 90 درصد کار صورت گرفته در مرکز استان است و باید از الان نگاه به سایر نقاط استان هم وجود داشته باشد به ویژه اینکه ساخت و ساز در شهرستان‌ها بسیار ساده‌تر از مرکز استان است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان کشور تصریح کرد: آمار مربوط به دو معلولان استان یزد باید به روز شود و نسبت به ساخت واحد مسکونی برای آنها که حق قانونی‌شان است اقدامات لازم صورت پذیرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.