رضا ذوالفعلی نژاد روز یکشنبه در بازدید از زندان اردکان با تأکید بر بررسی راهکارهای مختلف از سوی مددکاران در جهت فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان افزود: تلاش پرسنل و مددکاران مجموعه باید در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رفع مشکلات قضایی آنها باشد.

وی اضافه کرد: بیشترین گلایه مددجویان مربوط به زندانیان بلاتکلیف تحت قرار بازداشت است که عمده مشکلات مربوط به تراکم پرونده‌های قضایی است ‌امیدواریم با تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی شهرستان مشکلات مددجویان به حداقل برسد.

مدیرکل زندان‌های یزد همچنین با بازدید از پروژه‌های در حال احداث منجمله ساختمان ملاقات خصوصی، اندرزگاه چهار و … روند فعالیت‌های انجام شده را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: زندان اردکان با دارا بودن چهار اندرزگاه به عنوان دومین زندان مهم استان با توجه به قرارگیری زندان در حوزه های شهرستان‌های اردکان، میبد و بخش عقدا، ظرفیت آن محدود شده بود امیدواریم در آینده ای نزدیک با افتتاح اندرزگاه پنجم زندان بخشی از مقوله سازمانی تفکیک زندانیان با جرائم مختلف را بتوانیم انجام دهیم.

در ادامه ذوالفعلی نژاد با بازدید از مجتمع اشتغال و حرفه آموزی زندان با تأکید بر اشتغالزایی‌های مولد، از مسئولان و زندانیان خواست تا با اجرای دقیق بندهای مختلف قوانین کار زندانیان رأی باز، موجبات سربلندی مجموعه زندانو در نهایت سرافرازی زندان‌های یزد را فراهم سازند.

در راستای نظارت بر عملکرد سازمانی و همچنین بررسی وضعیت امورات حاکم بر زندان، ذوالفعلی نژاد به همراه حسین سبزواری رئیس اداره بازرسی زندان‌های یزد از مجموعه زندان اردکان بازدید کرد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.