محمد زاده رحمانی  روز شنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه‌ریزی  شهرستان بافق در گفت و گو با ایرنا، بدون ذکر رقم اعتبارت سال ۹۷ از افزایش ۹درصدی سر جمع اعتبارات توزیع شده استانی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: سر جمع اعتبارات شهرستان بافق نسبت به سال گذشته نیز ۱۴.۹ دهم درصد افزایش داشته است.

وی افزود: چند سالی است که بافق از اعتبارات گلوبال سازمان و دستگاه‌های استانی که از لحاظ رقمی، چندین برابر بودجه استانی است، به خوبی استفاده می‌کند.

فرماندار بافق ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصریح کرد: در سال گذشته بافق در حوزه پروژه‌های مشارکتی رتبه اول استان یزد را در حوزه‌های زیرساخت راه و آبرسانی کسب کرد و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی حداکثر استفاده را ببریم.

این مسئول سیاسی شهرستان به مباحث قابل بررسی در جلسات کمیته برنامه ریزی اشاره و بیان کرد: تصمیم گیری پیرامون نحوه و چگونگی توزیع اعتبارات در سه بخش تملک دارایی‌ها یا استانی، اعتبارات توسعه متوازن و سه درصد نفت و گاز از این موارد است.

وی به تشریح هر کدام از این حوزه‌ها پرداخت و افزود: اعتبارات سه درصد نفت و گاز شامل منطقه سبزدشت است و اعتبارات توسعه متوازن شامل پنج دستگاه و اعتبارات استانی نیز بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بافق که دارای کد و ردیف‌های اعتباری باشند توزیع می‌شود.

فرماندار بافق تصریح کرد: در این جلسه تصویب شد تا هفته جاری دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها و پیشنهادات خود را به معاونت برنامه ریزی شهرستان تحویل تا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ارسال شود.

زاده رحمانی همچنین افزود: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باغ ایرانی کد دار در دستور کار قرار گرفت و به پروژه‌های جدید شهرستان اضافه خواهد شد.

شهرستان بافق شامل یک بخش مرکزی، سه دهستان، ۲۸ شورای اسلامی، ۲۶ دهیاری مصوب و بیش از ۱۰۰ پارچه روستا و آبادی است که نزدیکتر روستا به بافق ، مبارکه در چهار کیلومتری و دورترین آن بیدان پنج  در فاصله ۱۲۰ کیلومتری واقع شده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.