رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با تاکید بر لزوم انجام کارهای ماندگار در راستای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی گیلان، گفت: تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از زندگینامه آنان در نقاط مرکزی شهر رشت طراحی و نصب شود.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، کیوان محمدی در دیدار با اعضا و کارکنان شورای اسلامی و شهرداری رشت که به منظور بررسی نصب المانی از روزنامه «خیرالکلام» به عنوان نخستین روزنامه انتشار یافته در تاریخ استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم انجام کارهای ماندگار در راستای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی گیلان، گفت: داشتن طراحی منظم و خلاقانه و جانمایی مناسب در پروژه‌های سیما و منظر شهری امری ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باید از الگو‌های مناسب و به‌روز در امر زیباسازی شهر استفاده کند. همین امر علاوه بر رضایت شهروندان، باعث جذب و ماندگار بیشتری گردشگران خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خواستار طراحی و نصب تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از زندگینامه آنان در نقاط مرکزی شهر رشت شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نصب المان روزنامه «خیرالکلام» به عنوان نخستین روزنامه انتشار یافته در تاریخ گیلان کاری مثبتی است، خاطرنشان کرد: نصب این المان می تواند اقدامی مثبت در تبیین هویت گیلان برای جوانان استان و کشور باشد.

وی ادامه داد: در حد امکانات، آمادگی هرگونه همکاری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان جهت چنین اقداماتی که در راستای حفظ میراث فرهنگی و مکتوب استان باشد، وجود دارد.

محمدی یادآور شد: در سطح پروژه‌های محدود مانند نصب المان های فرهنگی و تندیس مشاهیر گیلان البته با جانمایی درست می‌توانیم با شهرداری همکاری داشته باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.