محمدمهدی فنایی روز جمعه در حاشیه بیست و چهارمین دورهمی خانه مطبوعات استان یزد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فعالیت های اقتصادی و به منظور ارتباط بیشتر با شرکت ها و واحدهای تولیدی باید مسئولیت اجتماعی را تقویت کنیم.
وی افزود: در این خصوص مدتها تلاش کردم تا بتوانم کمیسیون مسئولیت اجتماعی را در اتاق بازرگانی تهران ایجاد کنیم و سرانجام این موضوع در اتاق بازرگانی ایران به نتایجی رسید.
عضو اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: اگر بتوانیم این موضوع مهم را محور فعالیت ها قرار دهیم مطمئنا کالایی قابل رقابت و برتر از مشابه خارجی تولید خواهیم کرد و مشتری ها نیز به سراغ ما خواهند آمد.
فنایی تصریح کرد: باید آسیب شناسی کنیم که چه اتفاقی افتاده در برخی صنایع تا دهه های قبل از همسایگان جلو بودیم ولی امروز آنها جلوتر از ما قرار گرفته اند  و مردم هم از تولیدهای آنها استفاده می کنند.
وی تأکید کرد: امروز همه تلاش ها باید این باشد که نوک پیکان پیشرفت را تغییر داده و به جای اینکه تکنولوژی و صنعت را از کشورهای خارجی وارد کنیم بتوانیم آن را آموزش داده و صادر کنیم.
این تولیدکننده شناخته شده یزدی با داشتن ۲۲ واحد تولیدی در یزد و کشور و برخی کشورهای جهان افزود: در این راستا در حال حاضر تعدادی از متخصصان خارجی برای آموزش و فراگیری تکنولوژی به یزد می آیند و در مرکز ایران آموزش می بینند.
فنایی همچنین با تأکید بر لزوم برندسازی تولیدات یزد و ایران گفت: باید بتوانیم با پیوند تجارت سنتی و مدرن و معرفی آن به صورت کوتاه و جذاب به جوانان ، زمینه تقویت صنعت را فراهم کنیم.
وی تیمی کار کردن و پرهیز از فردمحوری در کارها و ممنوعیت غیبت در فضای کسب و کار را از دیگر راهکارهای موفقیت معرفی کرد و ادامه داد: دولت در شرایط امروز می تواند با تقویت اعتماد با ملت با پرهیز از دروغ و عوامفریبی و استفاده از ظرفیت یارانه ها برای اشتغال جوانان گامهای جدی بردارد.
خالق برند صنعتی گروه کویر با بیان خاطراتی از دوران کودکی تا امروز اظهار داشت: انسان اشرف مخلوقات است و باید با رعایت اخلاق ، حق الناس و انسانیت این امر و بزرگی بر فرشتگان را ثابت کند تا همه دنیا او را باور کنند.
در این مراسم برای متولدان ماههای تیر و مرداد جشن تولد برگزار و با اهدای یک گلدان کوچک تقدیر شد.
۱۹۶۸/  ۶۱۹۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.