روح الله بابایی صالح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر تمام آحاد ملت در کنار یکدیگر قرار گیرند و با استفاده از ظرفیت ها اقدام کنند، به راحتی می توان تنگناهای موجود بر اثر وجود فشارهای بین المللی و تحریم های آمریکا را خنثی کرد.
وی یادآور شد: شعار سال باید به عنوان یک فرمان حکومتی در جامعه شناخته شود تا مسئولان و نمایندگان مردم در راستای تحقق آن گام بردارند.
وی با بیان اینکه همه قوا باید در راستای حمایت از نخبگان اقتصادی گام بردارند، اظهار داشت: تسهیل امور برای مردم و متقاضیان کسب و کار، رفع موانع تولید، ایجاد مشوق های اقتصادی و کوتاه شدن مسیر مجوزها می تواند شرایط را برای فعالان و نخبگان اقتصادی فراهم آورد.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تحریم ها گرچه موانعی را پیش روی صنعت کشور ایجاد کرده اما هیچ قدرتی قادر نیست حوزه تولیدات کشاورزی را تحریم کند و حمایت ما از این بخش باید بیشتر شود.
وی اضافه کرد: در همه جوامع الویت اقتصادی ابتدا با کشاورزی است و سپس باید به سمت صنعت روی آورد و اگر حمایت های ما در حوزه کشاورزی افزایش یابد، به طور قطع به افزایش توان اقتصادی در کشور منجر خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نگاه ما به اقتصاد نباید معطوف به چند کارخانه دار و سرمایه دار اقتصادی باشد و باید بتوانیم هر آن کسی که در زمینه تولید مستعد است را پای کار بیاوریم.
بابایی صالح افزود: بویین زهرا به عنوان یک قطب کشاورزی در استان شناخته می شود و لازم است که ما نگاه ویژه ای به بهره برداران و تولید کنندگان این قشر داشته باشیم.
رهبر معظم انقلاب سال 98 را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.