به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، ابوالفضل حسن بیگی ظهر امروز در جمع مدیران و فعالان بخش صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: 80 درصد از واحدهای صنعتی در سراسر کشور به دلیل عدم وجود نقدینگی نیمه فعال و یا غیرفعال هستند که با تزریق اعتبار به این واحدها بخش قابل‌توجهی از معضل بیکاری در کشور مرتفع می‌شود.

وی اشتغال‌زایی برای قشر جوانان فارغ‌التحصیل از مرکز دانشگاهی و جوانان دارای تخصص را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت دانست و گفت: دغدغه و اولویت دولت همواره اشتغال‌زایی برای جوانان است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب دامغان درزمینهٔ علمی، اقتصادی و اجتماعی خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان توانایی رشد و توسعه بیش‌ازپیش را دارد و برای پیشروی این مسیر نیازمند همکاری و همفکری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مهم نخبگان علمی در شهرستان دامغان هستیم.

حسن بیگی وحدت کلمه در بین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را یک عنصر مهم و تأثیرگذار در مسیر رشد و توسعه عنوان کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی می‌توان بهترین طرح‌های جامع در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در این شهرستان به ثمر رساند و مردم نیز تا مدت‌ها از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اجرای دقیق و عملیاتی مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند نسبت به ارائه یک برنامه مدون و عملیاتی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و رونق تولید؛ اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 616781
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.