امام جمعه یزد با تاکید بر این‌که غرب به دنبال ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در جامعه است گفت: فروپاشی خانواده در ایران از اهداف اصلی جنگ نرم دشمن است .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،آیت الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» با اشاره به این‌که خانواده در اسلام از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: در قرآن کریم و احادیث نسبت به جایگاه خانواده سفارش‌های زیادی شده و در این بین، توجه به بانوان اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: همین موضوع سبب شده که غرب نسبت به این جایگاه ویژه در کشورهای اسلامی به ویژه ایران حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده و تلاش زیادی می‌کند که آن را با تزلزل همراه کند.

امام جمعه یزد گفت: در ارتباط با اهمیت این موضوع و همچنین تلاش‌هایی که دشمن برای تخریب جایگاه خانواده و زنان در ایران انجام می‌دهد، ما باید حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشیم.

ناصری یزدی با بیان این‌که از هم پاشیدگی خانواده‌ها در ایران برنامه‌ریزی بلند مدت غرب در ایران است تصریح کرد: غرب خود اقدام به فروپاشی کانون خانواده‌های خود در سال‌های گذشته کرده و از تجربه‌های تلخ آن اطلاع دارند و الان می‌خواهند همان وضعیت را در ایران هم نهادینه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که بیشترین ضرر این فروپاشی به بانوان وارد می‌شود گفت: دشمن برای اینکه بتواند در هدف خود موفق شود و راه پیروزی و موفقیت را کامل کند، انس با حیوانات و دوری از اعضای خانواده را جلوی پای افراد به ویژه جوانان قرار داده است.

وی ادامه داد: همه مسائل و مشکلاتی که الان در جامعه در بحث‌های مختلف مرتبط با خانواده ‌ها به ویژه در حوزه عدم سازش‌ها و طلاق‌ها مشاهده می‌کنیم هم ناشی از بی توجهی به اصل استحکام کانون خانواده و مسائل مرتبط با آن است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: لازم است که نسبت به این موضوع یک ریشه‌یابی درست و مناسبی صورت گیرد و نسبت به رفع آسیب‌هایی که الان در حوزه‌های اجتماعی به وجود آمده تلاش کنیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.