امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه،‌گفت: تبیین صحیح و کامل ارزش‌های دفاع مقدس، جامعه اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم مستکبران بیمه می‌کند.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس استان با اشاره به ضرورت ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان،‌ اظهار کرد: تنها راه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان است.

وی معرفی ابعاد مختلف شخصیتی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را یکی از مهمترین رسالت‌های افراد در جامعه اسلامی دانست،‌ افزود:‌ ارزش‌های دفاع مقدس ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم فرهنگی استکبار جهانی بیمه می‌کند.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که پیشکسوتان ایثار و شهادت باید بیش از پیش تبیین آن دوران را در دستور کار خود قرار دهند،‌گفت:‌ پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

ناصری‌یزدی با اشاره به نقش پیشکسوتان ایثار و شهادت در نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امنیت امروز کشور مدیون رشادت شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که باید در ابعاد مختلف تبیین و بیان شود.

سرهنگ«رضا پورشمس» فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تجبارت پیشکسوتان دفاع مقدس برای پیشبرد بهتر امور استان و کشور، ادامه داد:‌ هم اندیشی در خصوص انتقال فرهنگ دفاع مقدس بین اقشار مختلف نسل جدید ضروری است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.