مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف 100 تن شکر احتکار شده در یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد، یک انبار 100 تنی شکر شناسایی و پلمپ شد.

وی ادامه داد: این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود و موجودی آن نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده بود که این موضوع تخلف به شمار رفته و احتکار به حساب می آید .

سالاری با تاکید بر نظارت جدی و تشدید بازرسی‌ها در بازار اضافه کرد: تولیدکنندگان، بازاریان و انبارداران باید توجه داشته باشند که لازم و ضروری است تا اطلاعات تمام انبارها در سامانه جامع انبارهای کشور ثبت و موجودی آن ها نیز به سازمان صمت اعلام شود.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی استان یزد با اشاره به شرایط بازار و حساسیت مردم اظهار داشت: شکرهای احتکار شده به زودی روانه بازار و پرونده واحد صنفی متخلف نیز به مراجع قضایی جهت رسیدگی و تعیین تکلیف ارسال می شود.

سالاری با تاکید بر همکاری و همراهی مردم در شناسایی واحدهای متخلف عنوان کرد: مردم با مشاهده هرگونه احتکار و انبارکردن کالاها و اقلام مورد نیاز می‌توانند مراتب را به مراجع قضایی و امنیتی استان جهت برخورد و رسیدگی اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.