رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدپورشمس اظهار داشت: طرح تابستانی پلیس راهور از امروز آغاز و تا اوایل مهر ماه اجرای این طرح ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی پلیس راهور همه ساله با شروع سفرهای تابستانی اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام گشت‌های خودرویی و موتوری خود جهت گشت زنی و استقرار در نقاط دارای ترافیک و حادثه خیز استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد هدف از اجرای این طرح را برقراری امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران و فراهم کردم شرایطی برای سفر بی خطر مردم عنوان کرد.

وی یادآور شد: همکاران ما در ایام تعطیلات تابستانی در محل تردد مسافران، تفرجگاه‌ها، محدوده پارک‌ها و مکان استقرار مسافران حضور گسترده‌تری خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با تاکید بر اینکه پلیس در زمینه تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی به طور جدی برخورد می کند، افزود: رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت کافی داشته باشند.

سرهنگ پورشمس در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد کاهش تصافات و رعایت بیش از پیش قانون و مقررات از سوی رانندگان و راکبان وسایل نقلیه نقلیه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.