معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با رانت و فساد گفت: در اصلاح رانت خواری و برخورد با فساد خط قرمزی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ترحمی در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با بیان اینکه یکی از ملاک های ارزیابی مدیران ارتباط با رسانه است اظهار داشت: یکی از ضعف های جدی برخی مدیران این است که به افکار عمومی و رسانه ها پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه سیاست ما به صورت کلان ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه و پرهیز از حاشیه سازی است ادامه داد: توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر دیده شده است که به عنوان راهبرد تیم مدیریتی استان مورد تاکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی را شعار اصلی تیم مدیریت استان دانست و ادامه داد: سیاست کلی تیم مدیریت ارشد استان یزد ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه، پرهیز از حاشیه سازی، خدمت به مردم و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته است.

ترحمی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یکی از برنامه های معاونت است و با توجه به شکل گیری ستاد انتخابات قطعا نشست اختصاصی و مجزا در این رابطه خواهیم داشت افزود: در برگزاری انتخابات 4 اصل ملاک است از جمله سلامت انتخابات، قانونمندی و رعایت قانون، امنیت و مشارکت حداکثری را مورد توجه و تاکید داریم.

وی همچنین از اجرای منشور گفت وگوی سیاسی که از سوی وزیر کشور ابلاغ شده خبر داد و عنوان کرد: یکی از مولفه های آن تقویت خانه احزاب و خانه سمن ها است که هر دو مورد را در استان داریم و برای تقویت این دو اقدام خواهد شد.

ترحمی دومین مولفه را رفع موانع تشکل های سیاسی و احزاب دانست و اظهار داشت: موظف هستیم موانع احزاب رسمی و شناسنامه دار در استان را برطرف کنیم ضمن اینکه تعامل پایدار و موثر مدیران با اصحاب رسانه نیز در این منشور دیده شده و به دنبال آن هستیم.

وی افزود: نهادینه سازی فرهنگ انتقاد موثر نیز از دیگر مولفه های این منشور است و مدیران نباید از انتقاد اصحاب رسانه ها برآشفته شوند چون انتقاد رکن فعالیت رسانه ای است و نباید از نقدهای سازنده ناراحت شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها و احزاب برای افزایش امید در نظر است و در حوزه امنیتی نیز به دنبال تعمیق امنیت پایدار هستیم چون امنیت متزلزل و نوسان بار منفی ایجاد می کند ضمن اینکه فضای جامعه را امنیتی نمی کنیم امنیت را تامین خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی بسترساز رونق تولید و امنیت اجتماعی است و از اولویت های ما در حوزه اجتماعی به شمار می رود تصریح کرد: سیاست های کلی مدیریت ارشد استان این است که همه مردم استان باید طعم توسعه متوازن و رونق تولید را بچشند نه اینکه برای بخش هایی خاص باشد و برخی از مردم را در بر گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.